network

Zapewne nie jest to pytanie na które często będziesz musiał odpowiadać w swoim życiu, ale sposób w jaki prezentujesz się światu, od instagrama po rozmowy kwalifikacyjne i prowadzenie własnego profilu w sieci jest ważne. Wszystko jest ważne przy budowaniu marki osobistej. Tworząc ją i utrzymując, upewnij się, że wszyscy, z którymi masz kontakt, zarówno osobiście jak i online, wiedzą kim jesteś i co masz do zaoferowania.

Kiedy ludzie myślą o markach, łatwo jest wyobrazić sobie tytanów przemysłu. Firmy Apple, Amazon, Coca-Cola i Google są uznanymi markami, które przyciągają klientów. Jednak Ty nie musisz być częścią dużej firmy, aby stworzyć silną markę osobistą. W dzisiejszym coraz bardziej konkurencyjnym środowisku biznesowym jeszcze ważniejsze jest odróżnienie się od konkurencji. Co możesz zrobić, aby Twoi klienci o Tobie pamiętali i abyś stał się ekspertem w wybranej branży? W tym artykule podzielę się trzema konkretnymi strategiami, których możesz użyć, aby to zrobić.
1. Rozpoczęcie BLOGA
Przed uruchomieniem swojego bloga ważne jest, aby określić, jakie treści będziesz dostarczać. W moim przypadku treści koncentrują się na tematach rozwoju osobistego, budowaniu własnego wizerunku w sieci, zdrowiu i stylu życia. Definiowanie swojej niszy pomoże Ci skoncentrować się na przesłaniu, aby Twoi docelowi odbiorcy mogli Cię znaleźć i stać się Twoimi fanami. Teraz, gdy już ustaliłeś, o czym chcesz pisać, nadszedł czas, aby napisać swój pierwszy wpis na blogu. Pamiętaj, aby Twój wpis był treściwy i nie za długi. Jeśli Twój post na blogu przeciągnie się, Twoi odbiorcy stracą zainteresowanie. Dobrą zasadą jest utrzymywanie wpisu poniżej 1500 słów. Po napisaniu pierwszego wpisu zdecyduj, gdzie chcesz go udostępnić. Generalnie udostępniam moje treści na moim osobistym Facebooku, Fan page-u i instagramie. Im więcej platform udostępniasz swojej pracy, tym większy zasięg zdobędziesz i trafisz do szerszego grona odbiorców.
2. Tworzenie kanału YouTube
Według badania MediaKix SURVEY, jeśli wziąć pod uwagę wybór między czytaniem artykułu lub oglądaniem filmu o tej samej treści, 4 na 5 osób twierdzi, że woli opcję cyfrową. Nie tylko to, ale ogólny spadek ruchu blogów w ostatnich latach oznacza, że wideo powoli staje się przyszłością dostarczania treści. Co nie zmienia faktu, że BLOG wciąż ma ogromne znaczenie w procesie budowania marki osobistej. Rozpoczęcie podróży w YouTube jest stosunkowo proste. Najpierw musisz utworzyć konto YouTube i skonfigurować zdjęcie na okładkę. Zdjęcie na okładkę to jedna z pierwszych rzeczy, które potencjalni nowi widzowie zobaczą po przejściu na stronę główną Twojego kanału YouTube, więc ważne jest, aby zrobić dobre pierwsze wrażenie. LOGO to kolejny bardzo ważny krok na drodze do tworzenia kanału. To dzięki niemu Twoja marka będzie rozpoznawalna, więc postaraj się je zrobić jak najbardziej profesjonalnie. Istnieje sporo programów, które Ci w tym pomogą. Jednym z najlepszych i najbardziej intuicyjnych jest “Canva”. Ma bardzo przyjazny interface i wiele innych funkcji, nie tylko do tworzenia logo. Możesz też zlecić to komuś przedstawiając swoją wizję. Takich freelancerów znajdziesz na stronie “Fiverr” lub “UseMe”. Na koniec upewnij się, że konsekwentnie publikujesz treści, które pomogą Ci oddzielić Cię od tłumu. Bez względu na to, czy publikujesz codziennie, co tydzień czy co miesiąc, upewnij się, że masz stały harmonogram. Pomoże Ci to zwiększyć rozpęd i nawiąże relacje z docelową publicznością. Droga do budowania dalekosiężnej marki jest długa, ale może być niezwykle dochodowa, jeśli tylko poświęcisz na to swój czas i wysiłek.
3. Twoja książka.
Co łączy najbardziej znanych liderów? Wszyscy opublikowali prace, do których regularnie się odwołują. Chociaż będzie to wymagało poświęcenia czasu, nie ma lepszego sposobu na ustalenie siebie jako eksperta w swojej dziedzinie, niż poprzez napisanie książki na ten temat. Niezależnie od tego, czy jesteś ekspertem w dziedzinie ogrodnictwa, wędkarstwa muchowego, kodowania lub czegokolwiek innego, są ludzie, którzy chcą dowiedzieć się więcej na temat, który ich interesuje i napędza. Pamiętaj, że wszystko jest trudne, zanim stanie się łatwe ale najważniejszym momentem w całej drodze do rozwoju osobistego i budowaniu własnej marki jest postawienie pierwszego kroku i postanowienie, że się nie poddasz dopóki nie osiągniesz celu. Do zobaczenia na szczycie! A Pro Po książek. Upewnij się że masz w posiadaniu moją, która pomoże Ci zbudować niezachwianą pewność siebie 🙂 Jak zbudować większą pewność siebie  
Share on facebook
Share on pinterest
Share on reddit
Share on whatsapp
Share on linkedin
Share on email

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *